Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane pomysły drukowania dzisiaj można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od dużo lat, to dopiero teraz została doceniona poprzez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niesłychanie często do tych prac nie używa się też barwników. Wówczas samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych bardzo chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, lecz także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też znaczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą gdyż ściągnąć do siebie stosowną ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też wielkie firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i nie ulega wątpliwości pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.
Idealnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, lecz także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też znaczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą gdyż ściągnąć do siebie stosowną ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też wielkie firmy mogą liczyć na znaczące rabaty i nie ulega wątpliwości pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.